пʼятниця, 18 грудня 2020 р.

Молитва дитини до Святого Миколая

Молюся до тебе,

Святий Миколаю,

І щиро у тебе 

Здоров'я благаю.

 

Для рідної неньки,

Сестричок маленьких,

Для татка й бабусі,

Для мене й дідуся.

 

До мене приглянься - 

                                                               Я ручки складаю.

                                                                 До мене вслухайся, - 

                                                               Тебе я благаю.

 

                                                           Здоров'я для неньки,

                                                            Сестричок маленьких,

                                                            Для татка й бабусі,

                                                            Для мене й дідуся.

                                                                                 (1993 р.)


Немає коментарів:

Дописати коментар