суботу, 24 вересня 2016 р.

Всеукраїнський день дошкілля

Вихователі та працівники дошкільних установ відзначають своє професійне свято «Всеукраїнський день дошкілля» в останню неділю вересня. Нормативним підґрунтям свята є постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 629 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року» та резолюція І Всеукраїнського з’їзду працівників дошкільної освіти.  В 2016 році Всеукраїнський день дошкілля припадає на 25 вересня. У цей особливий День приєднуюся до привітань на адресу усіх  вихователів і  дошкільних працівників! Бажаю Вам здоров’я, хороших зарплат і вдячності від  вихованців.  Усім вихователям у  подарунок - власна поезія.

Малі оченята мене оглядають
в мовчанні, здивовані, ніби чекають,
Що я заговорю, що я обізвуся,
Бо я ж тепер їxня рідненька матуся.

Вони, мої діти, мої пташенята,
Вони,  мої любі, маленькі  малята.
їм серце і душу віддать я бажаю,
Бо їxня я ненька у рідному краю.

Ні ласки та ніжності не пожалію,
Бо в люди їx вивести дуже я мрію.
Що зможу - віддам я усе оченятам,
Маленьким, криxітним своїм пташенятам.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар