середу, 24 серпня 2016 р.

ЩИРО ВІТАЮ УСІХ ІЗ ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

День Незалежності України - державне свято України, яке відзначається щороку на честь ухвалення Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України, що прийнято вважати датою створення держави Україна в її сучасному вигляді. Уперше День Незалежності України відзначено 16 липня 1991 року. 5 червня 1992 року Верховна Рада України постановила: у частині першій статті 73 Кодексу законів про працю України слова «16 липня — День незалежності України» замінити словами «24 серпня — День незалежності України». Тому від 1992 року День незалежності України щороку відзначається 24 серпня. Кожного року усі великі міста та села, вулиці та вулички, увесь український народ святкує День Незалежності нашої України. 


Я - ще мала дитина, 
Стрічки є в мене сині.
Вплете їх в кіски ненька,
Бо я іще маленька.

Я з України-краю,
Пісні веселі знаю.
Співать навчила ненька,
Бо я іще маленька.

Я з України-краю,
І жить мене навчає
Моя рідненька ненька,
Бо я іще маленька.                              


                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар